lång dag!

HEJ! oh ni ska bara höra vad jag/vi har gjort idag. Det började med engelska, som vanligt på torsdagsmorgonar. Sedan hade vi arbetspass men det blev inte mycket gjort. Efter det blev det idrott. men jag var inte med pga olika reasons. Vi åkte in och käkade lunch i stan och därefter gick vi till Dunkers kulturhus för att vi skulle lyssna på en minikonsert. vi träffade gamla goa nanorita haha xD sen så handlade vi paprika och sallad. låter konstigt kanske men det är tills imorgon.

sen bussen hem och direkt gick vi och drog 20 liters läsk. (och lite annat), seeeeeen dekorera vi hela shitet. och kom hem för nån timme sen kanske, och så om en timme ska jag på möte. Det är skolan... jag och agnesa är nu med i "samordningsgruppen för Olweus mobbningsprogrammet". Så jag måste vara med i mötet ikväll :) hoppas jag slipper säga något speciellt.

Malin den jäveln påminde mig om SO-arbetet ;( oh kommer inte hinna göra något!!!!! ikväll måste jag duscha, göra läxor plus några kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0