det funkar inte!

varje gång jag skriver en tidsplan på vad jag ska göra under en dag brister det. och jag skriver såna listor nästan varje dag. annars dör jag. känner att jag måste få kontroll över mitt liv typ. så därför skriver jag sånt.

jag tränade iallafall. inte mycket kondition. det suger. men det blev yoga/pilates/träningsmaskin i mitt vardagsrum haha. det var faktiskt skitkul :) sen så har jag inte hunnit med mycket mer. ska sätta igång med no-arbetet nu. ja se, vid denna tiden SKULLE jag chilla @ datorn, men istället blir det plugg @ datorn.


um..............................................................


läste hos blondinbella att hon skulle ta en paus. tänk er hennes liv!!! en massa läxor och prov, plus alla möten med olika människor som vill jobba tillsammans med henne, plus ett privatliv och så blogga minst tre inlägg om dagen! helt sjukt så mycket hon gör. man glömmer verkligen är att hon bara är 17(snart18)!!!!

omg. this one's for all of you that feel tired over schooool and wooooork:


fjortisarna behöver inte känna sig trötta .. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0