22 burkar kakor.

hej.

idag så har det varit en RIKTIGT seg dag.. jag vaknar minst tjugo över sju varenda dag. även så idag. hann inte käka frukost så jag stack till skolan, väl där så bytte vi en massa lektioner. Vi hade slöjd på morgonen istället vilket innebar att vi skulle få sluta en timme tidigare idag! yeye typ.  sen på idrotten fick jag, ÄVEN fast jag så jävla "nogrannt" skyddade mitt huvud, EN boll på huvudet. och vi körde spökboll. VILKET betdyer att man ska sikta på alla ANDRA ställen än huvudet och händerna. men någon jävla idiot fattade inte det och sköt en i huvudet på mig. för er alla outsiders som INTE vet vem jag är, så kan jag säga att jag har glasögon. och det är ännu en anledning till varför jag blir så jääääääääävla upset! Seriöst vem siktar på huvuden. blev så jävla sur. ÄR sur. och jag svär på allt jag har när jag säger att jag HATAR idrott och IDROTT HATAR MIG.

seeeeeeeeen var det en otroligt seg eftermiddag. ohh även fast vi slutade en timme tidigare kändes det som om jag skulle dö av trötthet. fyfaan jag pallar inte med skolan längre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

och just det. Imorgon ska vi bära hem 22 burkar kakor. försäljning på g!


sen stack jag till city gross med elmo, vi köpte pizza med x-tra allt på och annat! sen blev vi medlemmar i city gross! vihuue ! [vi älskar CG!]

Kommentarer
Postat av: Helena

vilken otur med bollen... fast kakor låter ju gott, är det skolan som har bakat?

2008-10-02 @ 20:43:39
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betty

Du kan se i next inlägg :D

2008-10-03 @ 14:53:26
URL: http://bugabuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0