books

..Idag har jag varit i Helsingborgs stadsbibliotek och lånat två böcker, båda är självbiograf(i)er(?). En är på engelska eftersom att den svenska upplagan var utlånad. De verkar bra och ska läsa dem framöver.

till en annan grej jag inte kan förstå - L-Ä-G-E-R MÅNDAG! Hur är det egentligen? vi i vår klass har inte varit på läger sen trean! Och vi går i åttan nu. Det enda riktigt roliga vår klass har gjort är lägret i trean och liseberg förra året. Men det gör inget, för riktigt konstigt nog är vi ändå sammanhållna i klassen :) kanske inte i vardagen. MEN jag tror alla håller med mig om att när det väl gäller som en klass, så är vi en oslagbar klass :D haha, ni kanske undrar varför jag skriver detta ? well. en massa saker, idag kom en extrahjälps läraren in till oss och sa att vår klass, som gjorde ett läsförståelseprov för någon vecka sen, fick jättehögt medel! AAAAAh, så skönt att höra :D, en annan grej är att .. snart är det nian, och då är vi tillsammans ett sista år. jo jag vet, man KAN träffas i framtiden, men jag är 100 procent säker på att jag kommer tappa kontakten med varenda en. vissa kommer jag nog inte ens säga hej till om jag träffar dem om några år :O ... well well.... LETS ENJOY OURSELVES SÅLÄNGE DET VAARAR :D

kommer stooooorböla på vår avslutningsmiddag :'( men.. shit jag måste sluta skriva såna emotexter hahahhahah xD

men jag avslutar med en skitsöt bild:
image609

GAHAAAAAAAAAa:D

Kommentarer
Postat av: Emily

Haha vilken bild!

2008-05-12 @ 22:32:35
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0