TRÖTT!

Oh så trött jag har varit idag! och har ändå inte gjort mycket :/ Idag så var det ännu en dag i sommarkursen, och idag så redigerade vi vår video :d det blev jättenice (h) när de bränner ner den till oss kan jag säkert ladda upp den eller något :P men det var kuul som sagt :3 de andra killarna är verkligen bra på att klippa filmer och att filma!! so jealous :O men vi är inte mycket sämre ..I guess hehehe..

här kommer lite piics:




(lägger upp den två gånger.. vet inte vilken som blir bäst.. den lilla är klickbar!)
Som ni kan se använder vi Macbook där, och macbook är bra.. eller iallafall imovie.. men skärmen på dem är så små! men fina är dem :D sen använder vi en kamera från panasonic har jag för mig och stativ vet jag ej :$ men men. Det är faktiskt riktigt kul att redigera filmer! iallafall på imovie! windows movie maker är inte så bra... och imovie är mycket enklare.. fast windows är mycket bättre än mac(?) tycker jag, iallafall från my experience.

nu ska jag gå och käka något..typ sushi :D haha <3 ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0