stranden..

Hej

Idag är det "skola".. men vi har klassens dag och vår klass ville gå till gröningen (ett  strandställe här i hbg) och bada & grilla och sådant. men kolla vädret idag !!! här i hbg är det inte så fint iallafall..ohh typiskt.. och nu vet jag ej vad jag ska ha på mig.. om jag har shorts så blir det för kallt kanske, men om jag har någonting längre (vilket jag ej har) så kanske det blir varmare sen.. jag har två val - shorts eller jeans. I princip är det så. WHAT TO DO?!

jaja ska käka korv :D
och så ska jag köpa goda saker i någon kiosk
hoppas de har öppet nu..
och sen efter skolan ska jag träffa cam
jag, hon och Agnesa ska leta kläder åt mig
och typ käka nya ahlgrensbilar glassen
på Mc'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0