min dag i bilder my ass..

well. visar sig att man inte PALLAR ta fram kameran hela tiden. Iallafall inte jag :P men det blev några bilder iallafall. Hände en massa shit idag.. kortfattat så hade marija jättemycket otur, så synd om henne :/ aja.. själv hade jag inte heller så mycket "luck".. hittade inga kläder. zero. självklart fanns det massa annat o så, men jag prioriterar avslutningsklänning, serverinsgkläder mest nu, så tänker inte spendera olön cash på annat. men efteeeeråt, det vill säga juli eller något. i am gonna go crazy and shop, and make this the best summer vacation EVEEEEEEEER. måste måste. för efter detta sommarlovet.. kommer jag dö av skolan. ooooooooooh jag får ångest när jag tänker på det..

men här e de få bilderna jag tog:

en klänning i h&m som jag testade, jättesöt men tyvärr för kort. man såg hela min röv.. and.. på denna bilden omg min arm ser gigantic ut ^^ vilket den kanske är, men det vill jag inte erkänna ju 8-) hehe


ehum.. ja en bild när vi skulle hem.. elmoooooooooooooooh :D<3


CANDIIIIIII TIME


cutiepies :D<3

jättekul dag ändå :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0