kommerintepå

herro :D

Idag var jag, syrran o morsan i väla ;) hade inte tänkt shoppa så mycket nu men det blev en blå hoodie med zip därframme från bikbok.. :D och lite andra smågrejer, tottar 'n' stuff :D sen var vi i ikea o allt det, puh.. sen så stack jag o syrran till bibblan för att fixa en grej :d bibblan rules haha :D sen så har jag börjat läsa i den sista harry potter boken :) men det är lite segt eftersom att jag hoppat över typ tre böcker nu. men den jävla boken är mer än 600 sidor :O jag kommer inte klara det :O och *spoiler* dumbledore har ju dött 8-) fattar inte något i början .. och snape är ond (?) eller har han alltid varit det, jaja whatever. nu ska jag gå och käka något tror jag!

ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0