Ett långt inlägg om fina grejer.

på kvällarna är jag riktigt pigg känns det som. och jag ville helt plötsligt bara göra nåååågot med min blogg. den är så tråkig..känns det som. Det är inga förutom mina näraste som bryr sig om vad jag har gjort under dagen, jag måste göra något som alla kan läsa känns det som. och fina bilder (?) brukar vara något som folk fastnar för. Så därför kommer ett kolossalt picspam på kläder och såna grejer. det gillar ni väl? så om du har klickat in på denna blogg och funderar på att bara x:a rutan... please dont!

LJUST!



(gris)

Happy

Shoes

en till happy-tee

något brunt som de flesta asiater (exkludera mig..) passar i!



sandaler ;3

väst!

väst!

härligt linne med virkade (?) details :O


häftiga tygpåsar!

cupcakes!

icecream

Nodame cantabile!!

färglatt!

slappt o snyggt. så sköööönt!

jaaaaaaaapp då var mitt långa inlägg om fina grejer slut. please comment!

Kommentarer
Postat av: Sassy

Mycket fint där!

2008-07-18 @ 09:27:05
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Lina

I can see, asian inspiration ;) i like it! Alot of cute things ofc :)

2008-12-29 @ 22:12:11
URL: http://linale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0