melodifestival..

Hörde att det är/var melodifestivalen ikväll.. typ deltävling 3 av fyra stycken! Varför så många? :O visst man får kanske fler chanser och så, men FYRA stycken -.- det var bättre förr, EN kväll då ALLT avgjordes.. har inte sett ett enda bidrag av årets tävlande, men nästa vecka ska jag kolla.. då blir det ungefär som gamla tider xD egentligen är inte schlager låtar så bra.. men det beror ju på vad man tycker ^^ ikväll så är dem i Linköping, i cloetta center.. det stället har jag åkt förbi :D ett stor cloetta kexchoklad utanför tror jag, eller så drömde jag det -.- kommer iallafall ihåg att syrran sa något om cloetta när vi skulle åka till Linköping :)

Imorgon ska jag hem till en friend och vi ska väl hänga, vi fyra har inte varit tillsammans på HELA lovet.. mm så skönt :D haha skojar.. men vad ska jag göra nu? Har ganska tråkigt..

prao snart!


/ betty


image521

hehe, jag hade tråkigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0