veckan som har gått..

då var det äntligen helg! känns superskönt, speciellt då det inte är långt kvar tills jullovet!!

idag hade vi en relativt tråkig skoldag, inget speciellt hände. men vi fick veta att vi har fått 20 000 kronor i bidrag till vår Auschwitz resa så nu är det väl bara ca 20 000 kr kvar eller något sånt. Efter skolan tog jag bussen ut till GA, träffade ganska många på bussen, som t.ex. Martin min kusin, två från min parallell klass, syrrans gamla barndomsvän, och då mina kompisar som skulle till stan, jag skulle först på hemspråk sen skulle jag joina dem @ kullagatan XP... hemspråken idag kändes hemskt seg, vi lärde oss väl ganska mycket men det var jättetråkigt, läraren är inte så bra på att förklaraaa... efter det stack jag som sagt till stan. köpte inte speciellt mycket, hehe but ofcourse candy.

imorgon ska jag till väla och köpa två presenter till mina två kompisar som ska ha fest imorgon, får se hur det går... det är en lokal, med oss tjejer i nian och så några åttor. kommer bli akwaaard :P speciellt för mig som är en riktig geek som inte gillar att dansa. det enda roliga med fest är att man kan klä upp sig.

här kommer några bilder från veckan som har gått:


<SO lektion, vi var redo att kriga, mot vår SO lärare....>


torsdag morgon....blivit mycket mer bekväm i min klädsel :D


torsdag, slöjdmorgon. killar som "syr" :)


från förra söndagen.. en "dunk"

Kommentarer
Postat av: A

ghahahahahha:D::D:D nice pic på me o agnesa:D hhehhe love u B<3

2008-12-05 @ 20:49:46
URL: http://aalmicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0