request by "feces"

jaja lotta gnäller och vill ha nya inlägg så här kommer ett:)

är hur trött som helst men ska väl lyckas skriva något :)

idag var det då skolavslutning, fick våra betyg och så. är så nöööööjd för jag fick äntligen mitt vg på bild OCH mvg i svenska!!!! herregud det är nog det sista jag hade kunnat tro mig, och nu är jag rädd för allt som väntar. men om jag sänks till vg är det faktiskt också okej, i och med att jag inte brinner så mycket för svenska!

det var julkonsert, som vanligt, i dag. Fanns folk som rappade, sjöng julsånger och min lilla kusin martin som spelade piano, är riktigt stolt och avundsjuk av honom !! alla är fullkomligt amazed by him :D chinese ftw.

var också lite i stan med melmo och lotta, det var kuuul :P


calaudias fina skapelse


@ volleybollen'


Me & Lotta!

Kommentarer
Postat av: AGNESAYOURFRIEND

DO YOU EVEN MISS ME HOE??? HAHAHA. FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD JAG HAR SHOPPAAAAT!!!

2008-12-20 @ 10:47:54
Postat av: betts

jooo klart jag saknar dig, men hey du lever livet därborta så ;(

2008-12-20 @ 16:25:09
Postat av: The forgotten one.

TILL DIG THAT IS; NT TILL MIG; JAG HAR SHOPPAT TILL DIG DIN FITTHOE SOM NT SAKNAR MIG, ALLS:( :( :(

2008-12-20 @ 18:03:13
URL: http://theforgottenone.helpme.please.
Postat av: elmo

idot den bilden på mig uglyyy gånger tio..-b. take my face away please

2008-12-20 @ 21:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0