me hate them all

igår sov jag hos min vän, det var kul :D vi gick och la oss vid halv ett tiden och det var inte så smart då vi skulle upp "tidigt" idag. Vid halv åtta tiden gick vi upp.. det var seeeegt :O dagen har varit ännu segare, det var volleybollsturnering i skolan, en massa olika lag möter varandra, sen möter vinnarlagt lärarna. jag och Lodda var inte med för att vi inte gillar sport. speciellt inte volleyboll. Så alla vi som icke spelade fick gå en runda på en och en halv timme. Hur jobbigt som heeeelst. och det blir inte bättre av att alla jävla idiot lärarna ser ner på de som inte spelar.. seriöst de hatar oss som inte spelar huuuur mycket som helst. Min svenska lärare sa att vi va klena. omfg. Ja alla lärarna står på min minus gånger tio lista just nu. Allt de prioriterar är 1. Kaffe 2. kaffe 3. kaffe 4. varandra .........asså kaffe kaffe kaffe. I skolan kan man gå till personalrummet för att leta efter en lärare, då hör man de skrika "NEEEJ jag kan inte komma nu jag har inte druckit mitt kaffe!" asså fuck you, hatar dem :@

ja.......... äntligen lov imorgon då. och dåå är de huuuuur snälla som helst bara för att de vet att de kommer få presenter av oss.

thank god att det är sååååååååå goood mat ikväll. ohhh mat mat mat mat mat <3
(FYI: vitlökskroketter + stekt kyckling + sallad + kall läsk)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lärare kan vada helt Cp ibland. Jag håller helt med om det där med kaffet, det är sjuukt. Jätte fin blogg:)

2008-12-18 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0