Gamla spel konsoler.

hej!

igår plockade jag ut min gamla goa gameboy color. haha, minst sagt nostalgiskt, även om det ej var längesen jag spelade på den, kanske ett år sen? så kändes det konstigt :P speciellt nu förtiden då jag spelar på min ds hela tiden. Så jag spelade några spel, har "en massa" spel.. och det är kul med plattforms spel. Med ds:n kan jag ladda ner huuuur många spel jag än vill (har ett olagligt chip därinne som tillåter mig att lägga in spel istället för att köpa spel! ) men, hur konstigt det än låter är det svårt att välja viiilket spel man vill spela. haha ja, ibland är för mycket inte så bra. men med gamboy color'n så spelar jag nästan samma spel hela tiden, men det är ändå kul!


exakt såhär ser min gameboy color ut :D


sen har vi även en mycket äldre tegelstens gameboy utan färg. haha okej det är syrrans, och jag kommer ihåg när jag va liten och skulle få spela bamse spelet på den, hon sa till mig "tryck inte så hååååårt!!" OCH nu, nu slaktar hon ds:n hela tiden, speciellt när hon spelar taiko. -.-
(förresten syrran, har du någon aning om vart du har lagt denna någonstans?)


nyaste i familjen (men inte nyast i nintendo världen antar jag)
ds lite.

nu ska jag gå och spela
chihuuu på er!

/Betchi

ps, kläder och sådant plus mat + NYA tekniska grejer är det bästa jag vet tror jag! iallafall inom materiella ting :) en ny mobil, ds, laptop, eller datorgrejs kan vara det bästa som finns, lukten av nytt och shinyness! :D eller vad tycker du? ds

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe jag trycker hårdare nu för att nya maskiner klarar av det...säger vi.

Sist jag såg min blåa gameboy så var den i bokhyllan tror jag. Annars har jag inte en aning.

2008-08-15 @ 13:58:36
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0