det är storm eller nåt..

hellå!

Idag så har jag varit "nyttig" och varit o badat o badhuset med lotta :D egentligen skulle Agnesa o nookie också med men de har gäster frn Kanada idag, så självklart ska hon stanna hemma istället :D Vi körde 26 längder! och lotta körde 27 -.-.. men det kändes bra, vad som inte kändes lika bra sen var att jag köpte godis i th HAHAHAHA, ja... vad ska man göra :/ aja------

Det är redan den fjärde idag! snart skola och snart RIGA!

och vädret.. det är ju storm!! jag gillade iofs regn men nu.. no thank u.

aja nu ska jag fortsätta kolla på guldkompassen :D den är bra hittills, så häftigt att alla människornas själar går bredvid människorna i form av djur!! min själ skulle ha varit en gris!! HAHH

oink på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0