girls night

jahallå

image576

Idag var det girls night in igen :) vi har det ganska ofta. Men iallafall, det var grymt kul och som vanligt blev det mycket KÄK och snack :) Imorgon ska jag på hemspråk sen ska vi kanske möta några av våra andra girlfriends och va med dem :) och på söndag ska vi på aikido, sen på måndag har vi studiedag which means = plugg ändån haha.


segt segt yepp. Imorgon ska jag ta en tripp till "norra" hbg och kolla kläder :D

förresten, idag så skulle vi jobba med temat våld i skolan, så fick vi åka ut till hbg centrum och hälften av gruppen gick till norra hbg, dvs "the rich side" och min grupp gick till södra hbg "the poor(?) side". ncnc, vi (jag) intervjuade tio personer om vad de tyckte om våld i hbg.. det var kul. En kul grej hände:

vi (jag, E och A): Hej ursäkta vi undrar om du har tid en minut?
Gubben: Nej det har jag inte, men ni kan få en tablett
*han tar ut en gammal plastpåse med röd&vita karameller*
vi: ehhhh ok??? vi tar varsin och säger tack
efter typ tre meter slänger vi den ^^ så jävla weird :/



sen fanns det många som ignorerade oss också.... : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0