tränat..

Helloooo

är lite piggare nu.. är trots allt en nattmänniska...Iallafall så har jag varit med Agnesa en stund idag, och sen har jag bara tränat på min redovisning, tog tid innan.. med en massa "ehm..ehh..vänta nu tar jag det före.. " så blev det hela 8 minuter. fast såklart måste jag träna mer eftersom att jag nu vet hur det låter och vad jag ska säga.. typ. Anyway tror ni jag klarar mig ? på tisdag är det. och jävlar, de som ska redovisa imorgon måste vara väldigt nervöösa.. gaaahhh.

fast jag längtar tills att få höra dem som ska redovisa, min friend lotta ska redovisa om Tommy Hilfiger. mkt spääännande, och en annan i min klass om avrättningar, faktiskt mycket intressant :O

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0