its all about the mooney, its all about the dundundurududun

Hehe tänkte på den låten nu all of a sudden.. vet inte ifall det är parodin eller originalet, men ahh tänkte på den ;) Har förresten köpt hörlurar nu, i willys för 10 kronor!! :D dem funkar bra och ja why not :) ska strax byta om till mysmysmysmyskläder som jag ska ha hela kvällen :P även när dem är här, ska ha gråa mjuka byxor, med benvärmare tror jag, och nån tröja till det, håret uppsatt och ahh så skönt :)

Just det i skolan idag så fick vi ett oförberett engelska test, mycket enkelt, och kunde alla förutom ordet "uppfinning", hah det bara stod stilla i mitt huvud, fast jag skrev discover.. men det är ju invent. GAh :/ haha..

aja får väl sätta igång och städa :D

KRAMAR!

btw, ni slog mitt besökarerekord igår:D visserligen inte mycket.. men mer än alla andra dagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0