GREY'S ANATOMY OCH LÄXOOR!

Hello!

Gick och la mig kring femtiden och vaknade kanske 20 min sen, på dessa tjugo minuterna har jag läättt hunnit kränga lite food ;) YUPP. kom på att jag hade lite läxor, (SO,matte osv) och tänkte göra dem snart och sen dra och kolla framför tv:n! Imorgon ska jag nog ha mina vinter/höst-stövlar, fryser ihjäl nuförtiden (fast inte om benen för använder mina sneakers där) fast ja parkasen ska på och kanske halsduken med ;) iiskallt dessa dagarna... Must say, min lärare är faktiskt ganska bra på det här med moode :D som t.ex. idag hade hon på en sig lite Lager-på-lager outfit, snyggt! med ribbade strumpbyxor till.. wuuuhuuw. Coolt :) Drömde att jag skulle flyga till nåt ställe. så stod man i ett sånt rum och väntade på att man blev insläppt till nåt annat rum :P nammm.. idrott imorgon ju ;O Fast fotboll då :P

humm.. nepp nu går jag och fixar SO:n...

göra ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0