christmas -feelings

Shit.. har nån julstämning i mig.. satt och mumlade på heliga natt eller vad den heter xP haha.. sen kände jag julstämningen.. kom att tänka på julkalendern också.. hoppas den är bra i år :) AHHHHH jag är glad glad glaaaaaaaad. längtar så otroligt mycket till jul. AAAAAAAAAAAAAAAH måste skrika ut glädjen... aah nej nu drar jag o duschar. sen läxa och sen vila & TV. lyxigt right? ;)

<3<3<3<3<3

image92

så fin bild.. föreställer mig att jag är där.. det är heelt tyst och det blåser inte. utan snön bara faller ner.. shit.. christmas come !!

image93
haha reklam för vetemjöl x)  men för övrigt.. JULSTÄMNING!!

I'm out

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aaaah. fan va mysiga bilder! julstämning :D

2007-09-04 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0