Tisdagen den 23:de

Hello

Har ingen lust att sova typ, så sitter här och lyssnar på musik ;) imorgon är det FN-dagen, och det ska skolan fira *host* med att ha såna aktiviteter där man går runt i grupper och får veta "lite" om FN... Kommer en f.d. FN-soldat osså ;) ska bli kul....... men en seg dag ändån, börjar åtta istället för 9.. fast iofs slutar vi cirka en timme tidigare.. men men..Och på söndag är det byte till vintertid!! Ska bli skönt att sova en "extra" timme :P...fast inte att gå en extra timme i skolan.. aja som jag yrar, nu ska jag borsta tänderna och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon, brukar inte göra det.. men känner att det kommer bli en stressig morgon :P Imorgon öppnar city gross här i HBG!!!!!! HAPPYYY~ ska bli jättebra då morsan slipper ta bussen ut och så för att handla food, och så mycket bättre för oss tonåringar som ska köpa chips och godis typ, vet ni.. i livs affären som jag bor nära kostar en OLW - chipspåse 27:95 !!!!! 30 spänn för något som kostar typ 17 kronor i city gross!!!! okej kanske överreagerar men ! Sen höjde dem priset på bullarna också.. men vi hungriga studenter köper det ändå på rasterna hehehhehehhe...

Just det.. fick hör från min kompis att det finns tobaker som säljer cigaretter till ungdomar!! Okej inte för att jag vet något alls med cigaretter och så.. men man måste väl vara åtminstone över 15?.. Shiit dem gör ju allt för att tjäna lite cash :/ dåligt dåligt.. undrar hur framtiden kommer se ut för de som röker redan vid min ålder!!! (14) ...

Dålig hy får man va? typ gropar i kinderna.. :(

image252

"YOUR BODY IS YOUR HOME - DON'T SMOKE"

GODNATT DÅ!

Kommentarer
Postat av: Agnesa

Vadå den 29:de? hihi(a)

2007-10-24 @ 07:59:06
URL: http://AgnesaLH.blogg.se
Postat av: betty

ojj :$ happy b-day!

2007-10-24 @ 14:51:41
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0