really refreshing

Skönt att duscha ~ tog ett bad faktiskt, men orkar aldrig ligga där i mer än en kvart tjugo min :P men skönt var det! Nu har jag ätit och ska strax sätta igång med plugget... Jepp.. ska avstå från feta grejer denna veckan..tills fredag då det är fest.. annars ska jag inte äta chips o sånt :D inte för att jag gör det hehe.. men men.. min lärare sa att om man käkar en pizza..så ska dem kalorierna (?) räcka för 4 dagar!!!!!! Shiit..... no wonder att han i supersize me blev skiiiitfet.. skulle nog aldrig kunna utsätta min kropp för det hehe.. men gott är det..sometimes :)


image247
Hade lätt kunnat kränga en sån här xD fast har inte gjort det på ett tag (A) Nepp men visst det e gott.. men ångesten kommer alltid x( Bilden är den enda som var bra tycker jag (sökte på kebabpizza) ...kommer från någon pizzasidan.se eller nåt haha xD



Kommentarer
Postat av: Lina

mmmm.. fan va gott med pizza :P

2007-10-22 @ 20:35:41
URL: http://fashionwebb.blogg.se
Postat av: Helena

jag har ätit pizza två gånger den här veckan...

2007-10-23 @ 19:04:35
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0