boooo~ring

Sitter här efter att ha käkat ett plommon.. Hmm har inte mycket att göra, men vill inte sitta still u know ^o^ tänker sätta in cash på mobben också nån gång i veckan :P it's about time u know ~ annars så har jag inget annat för mig :)

L-OOOOOOOOOOO-V! Längtar riktigt mycket! Kommer vara så sköööööönt att få sova tills jag inte vill sova mer! Ska bli skitskööönt att vara uppe sent och inte tänka på att jag inte kommer kunna vakna nästa dag, kommer vara skönt.. 8D fast sen kommer det gå skitsnabbt och så är det läxorläxorprovprovläxor.. o shit.. nu när jag tänker efter.. vill isåfall inte att lovet ska ta slut.. har prov och redovisning veckan efter :O Sånt svårt svenska prov osså.. nooooooo~

WIEEEEE happy och inte happy.. shit vilken ångest jag hade innan 8| jag åt nåt jag inte borde äta...alls........därför joggade jag runt i mitt rum typ 3 minuter..felt good efteråt though :D ska gå och cleansa mitt face nu!

HEJDÅ~

image242
En hint om vad jag åt *host* dock inte så perfekta som de på bilden:)

Kommentarer
Postat av: Cam

Du har blockat mig på msn :'(

2007-10-21 @ 23:19:44
Postat av: Cam

Haahahaha....jag har exakt en sån i hood-tröjan-fickan...hahahha..

2007-10-25 @ 13:41:49
Postat av: betty

vaad? :(

2007-10-25 @ 15:23:06
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0