sos

Hello

Klockan är väl typ halv tolv. Borde gå och sova. men kan typ inte >.< hade tänkt skriva ett megalångt inlägg men det orkar jag aldrig. har inte mycket att skriva om eller så skriver jag om utråkiga saker >.< men det skiter jag i nu :) Iallafall.. tillbaka till ämnet "skolan". Mycket viktigt ämne haha. Iallafall. Våran idrottslärare är lite konstig, han umgås alltid med studenterna istället för lärarna, vilket egentligen är helt okej ellerhur? till och med bra, (såg han förresten med en massa elever i nian och de snackade om något sen hör man alla skrika "you worthless cunt!!".. men det har inte riktigt med saken att göra haha) för han är konstig på ett annat sätt osså. typ han är "ung" om man säger så, antagligen förstår han oss mycket fastän han är vad? 26+ .. och en så himla rolig grej hände mellan honom och min kompis, så roligt att jag ibland.. bara ibland brukar skratta högt åt det när jag tänker tillbaka. Jag kunde inte andas då jag fick veta det, eftersom att jag skrattade. kanske berättar senare. Sen använder han också lite amerikanska uttryck. t.ex kan det se ut såhär:
-okej på torsdag ska ni ta er själva till stan sen ska ni gå upp för kärnan, vet alla vad kärnan ligger? *vi nickar* fortsätter:
- Alright, förstod alla vad jag menade?

Sen förklarar han också snabbt. och har ögonkontakt. haha alla ni som går i min klass.. hoppas ni vid denna tiden klurat ut vem det är jag snackar om här >.<

Men iochförsig är han en bra lärare ;)
just det, glömde nämna att han dricker kanske 3 liter te om dagen, och sen kanske 1 liter andra vätskor. w.ow.

okej då. här kommer den grejen jag slutade andas av (kanske inte så rolig för er. men please be nice)
Min kompis är i toaletten och typ pissar..
helt plötsligt börjar någon banka och sparka på dörren.
Min kompis (panik) - vem e det ..? !
han läraren: torka dig nu..

HAHAHAHAH jag skrattar t.o.m nu. jag tror han menade det som ett skämt.. men gud om det hade varit jag i toaletten hade jag skrattat ihjäl mig.

en annan rolig grej:
Agnesa, och en annan vän skulle fråga våran mentor om en sak, detta var innan rasten, och jag o min andra vän skulle typ upp till affären eller nåt med dem, så hade vi klätt på oss och allt. Så ser vi dem tvärs över "mediateket". alltså på andra sidan. Så vi gick fram till dem med skor o jackor o halsdukar. och en mkt sträng regel i vår skola är INGA skor inomhus, fastän typ alla lärare går omkring i skor -.- men iallafall så satte vi oss på bänken utanför och väntade på att min mentor skulle snacka med dem. Så kommer mina två andra kompisar som ser oss sitta där, och så ser jag henne gå mot oss. MED skor också. Sen heeeeeelt plötsligt så kommer han läraren och tar tag i henne, kramar om henne bakifrån typ!! och först kommer hon loss och hon tänkte säkert "WTF?!?!". men så började hon skratta. Jag tänkte "wtf" jag med.. Men min hjärna hann inte reagera. iallafall så tog han tag om hennes armar bakifrån typ, och bar in henne i klassrummet som vi satt bredvid, eftersom vår mentor var där. DÅ reagerade jag och förstod varför han gjorde så, och då händer värsta slow motion saken:
Jag: RUUUUUUUN!! Spriiiiing (puttar på mina två andra kompisar med skor)
vän 1: wtf!!? (börjar också springa, nu springer alla tre mot utgången)
och så på halvvägs får vi värsta paniken för två lärare märkte att blev rädda och sprang.
den långe läraren: jasså här har vi flera. *skojar*
Alltså bar han in henne för att hon hade skor på sig inomhus, och när jag sprang kunde jag höra honom säga något i stil med:
-jaa kolla här S, här har vi någon med skor inomhus..!

okej lame kanske, men shiiit allt för att slippa att han håller ens armar så. sen dog vi av skratt när vi kom ut. Så well han e ganska konstig. och det weirda är att samma tjej som blev buren av honom in till klassrummet.. är samma tjej som var med om toalett accidenten!! Coincidence eller?

okej enough writing. ingen orkar nog läsa >.< men det får vara!

godnatt på er alla.

(ja jag är medveten om att jag säkert har en maaaassa fel i stavning, grammatik och you name it. Men ja, shit the same )

image331

Kommentarer
Postat av: Cam

Wahahhahahahhaha, sånt händer alla, kanske inte exakt samma sak, men typ xD

2007-11-28 @ 00:00:01
Postat av: Cam

Btw, jag orkar läsa hela ^^

2007-11-28 @ 00:02:08
Postat av: betty

s...p...a...m !

2007-11-28 @ 08:04:04
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0