mer sånt här

1.När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen?
går in och sätter på vattnet

2. Läser du etiketterna på din schampoflaska?
njaa, ibland.

3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön?
nepp

4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång?
ja :D

5. Hur gammal ser du ut?
14

6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
colbie caillat - battle ;P


7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden?
hmm ja väl, kan inte komma på något men jag är medlem lite överallt xD

8. Vad har du för planer för helgen?
tvätta o plugga


9. Har du någonsin smugglat något till Amerika?
nej..haha

10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr?
nepp

11. Bor du i en stad med en idrottsförening?
....ja väl, HIF!

12. Hur många tror du att det kommer på din begravning?
schhhhhhhhhhäften.

14. Har du fler fiender än vänner?
nej tror jag inte!!

15. Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
vet jag inte.. men ja kanske det.

16. Kan du fixa din bil?
har ingen bil.

17. Har du tackat nej till en dejt någon gång?
-.-

18. Är du smartare än dina vänner?
njaaaa. sådär, vi ligger typ på samma nivå :P

19. Har du stulit från någon av dina vänner någon gång?
faktiskt inte !

20. Har du suttit i fängelse?
såklart inte :O

21. Borde du ha gjort det?
nej..

22. Tycker du om lukten av öl?
NAJ

23. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar?
antagligen.

24. Har du skänkt pengar till välgörenhet?
jaa nån tia har jag väl skänkt hahaha.

25. Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
du.. jag tror inte jag hade vågat, men jag hade tråkigt nog faktiskt försökt. men då kanske den hade dödat mig istället..


                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0