Gottis

helluu!

Shit så trött jag var typ en timme sen, så jag gick och la mig på min säng och somnade/halsvsov.. hehe det var skönt :) Har hört att man kan sova med halva ögonen öppna :O är det sant? och kan man sova med hela ögonen öppna, ih så scary isåfall :P HAHA men samtidigt lite häftigt.. aja tänkte käka något nu, sitter här i TJOCKtröja btw! Har jag aldrig kunnat ha såhär länge hemma, tar alltid av mig den typ en kvart senare.. ett bevis på att det är SVINKALLT :'( tänkte också käka en massa gooodis o sånt framför en bra serie :D

aja men ni får ha en underbar fredags-kväll och NU ÄR DET HEEEEEEEEEEELG!

(which means jag har hemspråk imorgon - . - )

Kommentarer
Postat av: Cam

Hhahaha..idag var det också typ första gången för mig med Hood-tröja hemma xD

2007-11-09 @ 21:37:28
Postat av: betty

haah, ja men det var skitkallt idag :( brr..

2007-11-09 @ 21:40:52
URL: http://bugabuga.blogg.se
Postat av: Cam

Aah...kallt som faan..men snart kommer snön :D

2007-11-09 @ 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0