fortsätter tråka

Barn:
( ) jag älskar tv-spel
( ) min favoritglass är dajm
( ) jag föredrar hårda paket
(x) jag bor hemma hos mina föräldrar
( ) jag tycker om tecknade filmer
( ) min favoritsylt är jordgubb
( ) jag tycker att pussar är äckligt
( ) jag tycker att tobbe trollkarl är rolig
( ) jag vet inte vad "sitt still" betyder.
( ) jag har ett gosedjur i sängen.
Summa: 0

Tonåring:
(x) jag svär ofta
( ) jag festar minst en gång i månaden
( ) jag tycker det är coolt att bli full
(x) jag har finnar (ibland)
( ) jag ogillar barn
(/) jag önskar mig pengar i födelsedagspresent
( ) jag har en kondomsamling
( ) jag kan inte vistas ute utan smink
( ) jag ogillar ansvar
( ) jag sover helst längre än till kl 11 på morgonen
Summa: 2 o en halv.

Vuxen:
(x) jag vill ha/har barn när jag blir stor
( ) jag tittar alltid på aktuellt
( ) jag önskar mig saker till hemmet
(x) jag vaknar kl 8-9 utan väckarklocka
(x) jag tycker om äggula
( ) jag är gift
( ) det bästa med julafton är att släkten samlas
( ) jag tittar alltid på melodifestivalen
( ) när jag lyssnar på radio så hör jag på p4
(x) jag storhandlar (kanske inte själv. men det är kul ändå!)
Summa: 4

Tant:
( ) jag tycker om att lösa korsord
( ) jag har gråa hårstrån
( ) jag har mycket rynkor
( ) jag lagar mat varje dag
( ) jag bjuder bara hem folk om det är riktigt städat hemma hos mig
( ) det första jag kollar efter i tidningen är dödsannonserna
(x) jag förstår mig inte på dagens ungdomar (räknas jag som ungdom? okej vi säger såhär, förstår mig inte på fjortis-ungdomarna)
( ) jag har barnbarn
( ) jag blir gladast av mjuka paket
(x) jag tycker om kokta grönsaker
Summa: 2


Your Boy Side
[ ] du älskar tröjor med luva
[x] du älskar jeans
[X] hundar är bättre än katter
[ ] det är kul när någon gör sig illa
[ ] du hatar shopping
[ ] sorgliga filmer suger
[ ] du har x-box, wii eller liknande spel
[ ] du lekte med leksaksbilar som liten
[ ] någon gång har du velat bli en brandman
[ ] du har ett DS, Ps2 eller liknande
[ ] du kollar på sport på TV
[ ] våldsamma filmer är bra
[ ] du pratar med din pappa för råd
[ ] du har massor av kepsar
[ ] du gillar att kolla på fotbolls matcher
[ ] du tycker det är coolt med baggy byxor
[ ] du tycker det är knäppt med sovaöverparty med massa folk
[x] grön, svart, röd, blå eller silver är någon av dina favorit färger
[ ] du älskar att vara galen utan att bry dig vad folk tycker
[ ] sport är kul
[x] pratar med mat i munnen
[ ] använder boxers

TOTALT = 4


Your Girl Side
[ ] du använder läppstift
[x] du älskar att shoppa (even though i sometimes can't afford id x) )
[ ] du använder eyeliner/kajal/ögonpenna
[x] du bär färgen rosa (inte bara, men rosa är helt ok ibland )
[x] du går till din mamma för råd
[ ] du hatar att bära färgen svart
[ ] du gillar att hänga utanför gallerian
[ ] du älskar att få manikyr och pedikyr
[x] du gillar att bära smycken
[ ] kjolar är en stor del av din garderob
[x] shopping är en av dina favoritsaker
[x] du gillar inte filmerna star wars
[ ] du har gått i dans eller gymnastik
[ ] det tar dig ca en timma att göra dig iordning
[x] du har fler än 3 par skor
[x] du bryr dig om hur du ser ut
[ ] du gillar att ha klänning när du kan
[x] du gillar att ha parfym
[x] du använder tjej underkläder
[x] du lekter med dockor som barn
[x] du gillar att sminka andra för nöjes skull

TOTALT = 12



HUR LYCKLIG ÄR DU?"

[ ] Du har en pojkvän/flickvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
T 0 T A L: 4

[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stor nog för dig.
[?] Människor andvänder dig inte för den du är.
[ ] Du har varit på konserter.
T 0 T A L: 5

[ ] Du har över 50 kompisar på Facebook. (dude jag har inte ens facebook)
[ ] Du har bilder på Facebook.
[ ] Dina föräldrar låter dig ha bilder på Facebook.
[x] Du får tillåtelser.
[ ] Du samlar på något normalt. (samlar inte på nåt)
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] DU spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
T 0 T A L: 3

[ ] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[x] Du har aldrig fått IG.
[x] DU har vänner.
T 0 T A L: 4

[x] Du vet vad som händer i världen. (sådär)
[x] Du bryr dig om folk.
[/] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett nick.
[ ] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 5 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[x] Du är en ganska snäll person.
T O T A L: 5.5

Multiplicera antalet X med 3 = 21.5 x 3 = 64.5% HAPPY ..stämmer det? :O


senaste

1. Kompis du träffade: elmo
2. Personen du pratade i telefonen med: Agnesa
3. Du fick SMS av: Lotta
4. Du kramade: Elmo

Idag

5. Kläder: ribbade strumpbyxor, grå kjol, tvåfärgad t-shirt jag sytt själv.
6. Bättre än igår: njaa.. ungefär lika segt .. men kanske lite bättre då, med tanke på att jag fick sova ut.

Imorgon

7. Är det: den 25:de vilket betyder en månad tills juldagen!
8. Planer: plugga, tvätta, äta, data, snacka med peeps.
9. Något tråkigt som händer imorgon? tvätta

Favorit

10. Nummer: 2 & 8
11. Färg: alla möjliga färger..
12. Årstid: vet inte riktigt.. alla årstider är bra förutom kanske hösten.. iallafall denna hösten. Men okej om jag måste : sommaren..
13. Saknar du någon? ja väl.
14. Humör för tillfället? lite trött

Frågor och svar

15. Det första du gjorde imorse? borstade tänderna
16. Vad åt du sist? en clementin
17. Vad irriterar du dig på? många grejer.. t.ex att kvinnor blöder en gång i månaden...
18. Tror du på distansförhållanden? nej inte riktigt, men iofs så finns det msn, sms, telefoner o allt möjligt.
19. Vem tänker du på just nu? hehe tänkte på syrran.. vet nt riktigt varför men hennes huvud popped up.
20. Tror du att personen tänker på dig med? njaa nnjee, hon pluggar säkert 8-)
21. Vart reste du sist? linköping måste det ha varit.
22. Vad gjorde du igår kväll? igårkväll chattade jag med en massa människor, o så kollade jag på en serie.
23. Liknar du din mamma eller pappa? njaa itne riktigt, kanske lite efter mamma nu :)
24. Ler du ofta? JAAAA!
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? står mellan skönhet & kärlek. i mean om man har kärlek då kan man va ful o hur som helst, men det kanske var svårt att hitta en person som sedan blev "kärlek", men om man e snygg så har man större chanser att hitta kärlek.. och kreativitet.. njaa i dont know nu. är förvirrad!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? yapp
27. I vems säng sov du i igår kväll? MIN
28. Vilken färg har din tröja? just nu: grönaktig

Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? ja ibland

Lycka

32. Är du en glad person? ja det är jag nog.
33. Vad gör dig glad? Agnesa, vännerna, när min omgivning är glad, när jag får saker. happy.
34. Önskar du att du var lycklig? jaa väl ..
35. Är lycka överskattat? jaa lite kanske (?)
36. Kan musik göra dig glad? ja!

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Jaa
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja
39. Har du en flick/pojkvän? nepp
40. Är du nöjd med det? just nu, ja lite faktiskt.
41. Har du varit otrogen någon gång? nepp

Hat

42. Vem hatar du verkligen? jag har sagt "ÅHHH jag hataaaaar henne/dem" många gånger. men to be honest, jag OGILLAR nog dem bara RIKTIGT mkt, men säger väl hata för att få folk förstå mina "ogilla-känslor".. men hata.. inte direkt, kanske hatar jag folk som skadar andra människor, tänker mer på mördare, inbrottstjuvar, våldtäktsmän och så. AHH jag vet inte nu..
43. Har du någonsin gjort en hat-lista? ja det tror jag nog.
44. Är du en mobbare? nej, det hoppas jag inte :P

Nuvarande

45. Nuvarande humör? förvirrad
46. Nuvarande frisyr? nersläppt med klämma :P

kommer mer.



                              

Kommentarer
Postat av: Helena

har du blivit nedslagen?

2007-11-24 @ 23:17:44
URL: http://chokladte.blogg.se
Postat av: betty

oj, blev lite fel där :$ haha

2007-11-25 @ 12:29:58
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0