plugg.

hello!

Sitter och tar en paus från plugget. Måste plugga in en massa om kolväten, organiska syror, estrar och tensider tills imorgon. Men det kommer säkert gå bra. Sen måste jag plugga lite español också. SISTA läxan på detta året!!! ler stort nu. Haha, men iallafall. Är lite nervös inför redovisningen imorgon, in fact varje gång jag känner det, svettas jag om mina handflator. Kommer skaka ihjäl mig när jag ska stå därframme inför en hel klass av ansikten jag inte känner så bra. >.< men jag ska klara det! Sen efter onsdagen.. nej efter lördagen så har jag (förmodligen inte, men jag tror att hon på kinesiskan kommer ge oss läxor över lovet..typiskt dem att tänka, men eftersom ni har så mycket tid på er kan ni lätt plugga in detta med. gaah >.< vet inte ens om jag ska gå kvar. momma told me to fundera.) Iallafall, efter LÖRDAG så kommer jag vara läxfri eller vad det heter. Och sen SEEN är det endast fyra "skoldagar" kvar innan jag får mitt livs första betyg. HOPPAS det går bra.

Men till något annat.. på torsdag är det LUCIA! oh ska bli spännande att se årets femmor sjunga, med tanke på att min kusin är med och min väns adorable lillebror ska va med :D wiie, sen ska vissa i min klass också vara med.. det har väl blivit en slags tradition. Tre eller fyra nior är med.. vet inte riktigt varför though *-) ska bli kul. Sen på onsdag är det lussevaka (?) bara jag som inte vet vad det är....

Såg förresten lite på nobelmiddagen innan. Måste säga att det såg otroligt trångt ut i den lilla "lokalen". Folk kunde snabbt ta ut stolarna lite utan att stöta till dem bakom eller bredvid. Maten såg ju också skitgod ut. typ. Lite torrt kanske, dem hade typ ananas längst nere, sen kyckling(?) sen en prinskorv längst uppe. och så lite till. OCH det som både jag och momma tyckte var konstigt var att de som satt i rummet bredvid och liksom rapporterade om vad folk hade på sig och sånt där, fick 2 tallrikar mat, det skulle 4 pers dela på, kunde dem inte fått VARS en tallrik?? okej det är säkert nån regel om något och så. Men det är ändå .. konstigt.

Sen fick man typ se "Swedens" pride eller nåt. Guess what? Pippi långstrump. haha. Men den hästen såg faktiskt riktig ut. den gick bra. sedan orkade jag inte kolla mer. Min lärare sitter säkert bänkad framför tv:n nu. Medans vi måste plugga -,- aja jag bloggar mer sen.

Kramar på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0