I need your help

image354

Försöker installera flera språk i min data (kinesiska, japanska - språk med "tecken") och måste då in på kontrollpanelen och fixa en massa grejer, men när jag skulle göra det, kom denna ruta däruppe fram med samma text på alla bara olika filer som inte går att kopiera, i detta fallet "vgaf874.fon" innan fanns det en massa "ANGSAU.ttf" osv men de har jag fixat (typ laddat ner 10 filer, eftersom de saknas på min jävla data) men nu när jag kommit tills fonts (vgaf874.fon) så hittar jag inte filerna på google och finns ingenstans man kan ladda ner dem, jo det finns men de heter ju inte "vgaf874.fon" det heter ju typ verdana, arial eller så, och jag har ju ingen aning om vilken det är.  SÅ om ni har någon bra sida där man kan ladda ner "font" filer med deras "originala" namn, så snälla snälla kommentera, eller om ni har någon synpunkt alls!! är tacksam för allt, jag är ganska hjälplös nu.

Måste fortsätta nu. Hejdå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0