Ny blogg - igen

Hejsan!

detta är min tredje blogg faktiskt, den första jag hade fungerade perfekt, men sen så kunde jag inte ladda upp bilder där längre, känns ganska sad med tanke på all tid jag lagt ner på bloggen :/ men men. För att kunna fortsätta blir det nog denna bloggen. men ifall denna inte funkar med bilder i framtiden, då slutar jag nog att blogga ;P egentligen är det inte jätteroligt, men men. Sen den Andra var väl okej, men jag gillar blogg.se mest, det är enklast, och så tror jag det kostar efter ett tag på den bloggen. Men den kommer jag att ta bort, så ifall det inte går att komma in på bloggen är det för att jag tagit bort den :)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0