lista

tänkte egentligen göra ett litet kollage på det jag tänkt köpa.. men det blev för krångligt då jag försökte göra det på paint och försökte göra så att det såg "photoshoppat" ut.. hmm, det får bli något liiknande istället..

image38

Ungefär nåt sånt här vill jag köpa i Hong Kong.. och kommer ha riktigt shoppinglust då, eftersom att jag inte kommer shoppa mer dessa månaderna dit.. kanske något då och då, men jag måste hålla igen mig!!

Lista!

χ Skor!
- ett par med peeptoe och klackar
- ett par stövlar
- ett par ankelboots utan klack
χ Glasögon - i plast och det ska vara svarta tror jag (ungefär som nu då hehe)
χ Mobil - mamma sa att jag kanske kan få en
χ Hörlurar till mp3 (mina förra gick sönder)
χ Leggings, strumpor och sånt
χ Jeans, mitt mål är minst tre par
χ Väskor! stora i fake skinn(?) billiga väskor där dessutom
χ Underwear
χ En maassa toppar och kläder.
χ Jacka(or)

Och det måste ju inte se exakt ut som sakerna på bilden.. utan jag ville bara ha en bild så att man kan se lite VAD det är jag vill ha. och förmodligen kommer jag hitta allt detta.. problemet är inte pengar.. utan hur mycket som får plats.. kommer ha med så lite som möjligt. så att jag kan få mer plats att shoppa för.. Hongkong för mig är det ultimata shoppinglandet.. haha, det var det sist jag var där. det fanns så mycket snyggt & billigt!! åker nästan dit för det.. och maten såklart. men vi kommer bo hos mina släktingar. kommer bli trångt, OCH pinsamt när man ska på toa.. eller när jag har mens, MEN inte en enda dag ska jag wasta(slösa) där !! jag har redan planerat lite med min jämnåriga kusin, vi ska sjunga karaoke.. o.O om jag nu kommer sjunga haha. och så vill jag gå på bio! det var skitkul senast, då vi gick på bio tillsammans med min släktingar som också var där på semester. Maten där är ju också speciell.. det gör min mamma glad och rund iallafall! hahaha. men jag brukar inte äta så mycket på semester. iallafall inte på sommaren. har ingen luuuust, för det är så varmt! Men nu när det är kallt.. då jävlar det :D. om inte, så blir jag smalare några kilon hehehehe. Hoppas mest på en mobil.. förresten, LISTAN KOMMER UPPDATERAS! det är ju cirka 4 månader kvar!
Plus att jag kommer sitta i ett flygplan när jag fyller år.. på väg hem till Sverige.. Straffmyndig o allt ! (blir 15)

kram&puss

Kommentarer
Postat av: Agnesa

GLASÖGON IGEN?! Damn girl, du slösar otroligt mycket caash på glases.

2007-08-10 @ 22:52:50
URL: http://diiamonds.blogg.se
Postat av: betty

Men det e billigare där, och ifall jag nt köper nya, måste jag ändå köpa sen år 2008, o det e dyrare här ;)

2007-08-11 @ 11:36:18
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0