söndag med läxor

Nu har jag skrivit klar idrottsläxan som ska lämnas in på tisdag och labbrapporten som ska in imorgon. Jag har blivit så mycket sämre på naturkunskap (eller bara latare när det gäller det ämnet). Iallafall så fick jag ett G på förra labbrapporten fast det G:et räknas inte eftersom att det egentligen inte ens skulle betygsättas. Men fatta så skönt det är med g:n... ärligt talat så vet jag 100% att jag kommer överträffa det g:et med denna rapporten så därför behöver man inte anstränga sig sååå mycket.

På torsdag har vi en redovisning om klimatet och vi är inte klara, way to go~ ..
jag har förresten inte valt en myt ännu och det ska redovisas nästa nästa måndag, alltså den 15:e... FAAN .

måste bli klar med det innan torsdag för då kommer vi få ledigt på den svenska lektionen hehehehhe (6)

NU tänkte jag plugga matte eftersom att vi ska börja på ett nytt kapitel imorgon, geometri..så goodbye andragradsekvationer (okej inte riktigt för det återkommer "hela" tiden).

BYE

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till!

2010-03-07 @ 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0