hallå









fortsättning på tokyo maten kommer någon dag..!

veckan som gått:

-redovisning i måndags om dödshjälp, gick bra och fick mvg!
-körde bowling battle på idrottslektionen, förlorade...............................
fick reda på naturkunskapsredovisningsbetyget och fick vg+.........tycker dock betygsättningen är orättvis men läraren gav oss betygen och åkte till kina(ja på riktigt) och vi får diskutera betygen med henne efter lovet. (tackar gud att jag inte valde nv linjen typ.)
-hade världens mest olöna onsdag.. hade en miljon hålor .

-lång torsdag, svenska redovisning om myter och fick mvg!
-började på nytt mattekapitel, lyssnade på redovisningar och hade det segt som vanligt.

idag ska jag feta mig med några av tjejerna i klassen. jag äter numera inte skit på vardagar~ det går jättebra, hållt i flera veckor.

för övrigt så drömde jag en läskig dröm om pixie, minns inte så mycket men det involverade en klon av pixie som var helt stel inuti en cola flaska.. skakade den och hon rörde sig inte.
kanske drömde om henne för att precis innan jag skulle gå och lägga mig så såg jag att hon körde en dösöt pose där hon typ vilade på sitt fett. filmade det med ipoden. ni kan få se någon dag :)




Kommentarer
Postat av: Helena

så fin bild på dig och mamma! Saknar er! Skype me!

2010-03-20 @ 14:00:45
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Lotta

blogga kvinna!! love the pics

2010-03-25 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0