sparka mig till kina -.-

sa aldrig bye till emina idag ~

hehe emina har skrivit det absolut bästa smset till mig någonsin!!!!!! HAHAHAHHAHAHAHAH

"jag tänker kicka ditt arsle hela vägen till kina. och inte till den bra delen utan till den nordvästra delen, så man kommer inte veta säkert om du är kines, mangol, kazakstanier eller indier. tänker sparka dig dit där hjulet är en nymodighet och skapelser av eld är den vanligaste fritidssysslan. din telefon kommer att ringa om 18 minuter. är du inte i den andra luren kan du lika gärna börja packa dina ägodelar. förresten, i den här delen av världen blir allt som är annorlunda bränt av den allsmäktiga elden"

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
detta fick jag en gång när jag inte hade kollat mobilen på typ 6 timmar -.-
HAHAHAHHA asså ni kommer tro att hon är taskig och hotfull mot mig men detta är väl ändå tecken på att hon känner sig så bekväm med mig att hon kan till och med hota mig :D HAHAHHA

sen en gång blev jag arg och sa att jag skulle sparka henne till centrala balkan. ja..........

förlåt om jag avslöjade för mycket nu emina >.<

(hon är lömsk också.. men snäll mot mig :))

Kommentarer
Postat av: E. De Vil

hahahahahhahahha

om jag ska vara ärlig så bojkottade jag din blogg fram tills idag pga den händelsen :V



(du glömde mig + såg att du hade hittat COLA!!) jeeaaa...:V

2010-06-14 @ 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0