07:20

HI HI!

jag har inte bloggat på ååååååååååååår. dels för att jag är för lat och dels för att jag inte har något att blogga om, jag jobbar varje dag och jag får ju inte berätta om jobbet (skrivit på tystnadsplikten nu^^)...
det enda jag kan säga är att varje dag är jag sjukt trött, förmodligen för att jag har tråkigt. finns inte mycket att göra där ^^ leka med barn om man orkar, hjälpa till (finns knappt något att göra).. sitter bara utomhus för barnen ska vara utomhus i flera timmar -.-

sjukt fint väder! men deprimerande att jag måste jobba och 100 kronor på att så fort jag slutar jobba (den 9 juli) så kommer det regna varje dag och vara kallt ända fram tills augusti, men då är börjar lotta och agnesa jobba -.- sigh~
jaja har hunnit vara på stranden en gång ....o.O ialllafall. och det var roliiigt.

nu i helgen ska jag gå på bio med lotta, eclipse.. det är vår tradition att se alla twilight filmer på bio hehe, trots att jag inte är stort fan..alls :D men det ska bli kul, sen ska jag va med camilla, da beach?? och förutom det, middag eller nåt sånt hos släkt ^^

btw, igår kväll somnade jag klockan 18:00!!!!!!!!!!1 sov ända fram tills imorse 06:30.. kommer vara trött av att ha sovit öfr mycket. dumma lotta är i sthlm med sin morsa -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-. -.- -.- -.- .-.- -.-
avis -.- -.-. -.-. -.- .-. -. -. -. -. -.- .- .- .- .- .-

Kommentarer
Postat av: Helena

ganbatte! du tjänar ju massa pengar! och vi ska väl til hk "snart" också hehe

2010-06-29 @ 10:44:36
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0