en snabb update

inte haft tid till bloggen de senaste dagarna. den nya terminen och det nya schemat har börjat gälla. tiderna är värre än förut men jag är ändå glad att det är lagt på vårterminen för att vi går mot ljusare tider (lol) och då är det inte lika jobbigt att sluta klockan fem.

Datorkunskap har vi börjat med och det är så tråkigt och onödigt. men okej vissa grejer lär man sig men läraren är lite virrig. På vår första lektion satte även någon på bögporr på lärarens dator (som är kopplad till en projektor = vi kunde alla se det)..

min matbricka har inte börjat gälla än och jag får ingen skolmat :'( men emina är så smart och schysst så vi delar på hennes tallrik he he he he (6)

nu har jag också avslutat matte a !!! igår gjorde vi provet och det gick jättebra :) matte b nudå..

Nu ska jag översätta spanska!!!

livet ser ut såhär: skola från 8.30 till ca 1500 varje dag. Hemma äter man och sen sätter man igång med plugget!!!
heltidsjobbb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0