drugs

idag när jag och emina var i bibblan och pluggade på vårt historia-arbete fick vi vara med om en konstig grej.

vi satt vid ett bord som var nära två datorer och en toalett, mitt i allt kommer en väktare och frågar en av dem som satt vid datorerna om vart "de" är. mannen pekar då mot toaletten och väktaren bankar på dörren. en kvinnlig röst ropar tillbaka "jaa va e det?" och väktaren säger "ja ni har varit där ett tag nu!!" och kvinnan därinne säger "jaa jag är klar snaart!" .. jag och emina dog av skratt för vi tänkte att hon gjorde mänskliga behov och tog lång tid på sig (hehe). sen gick det några minuter och hon kom inte ut, väktaren bankade igen och hon i toaletten skrek "jaa är snart klar!!" och efter fem minuter kommer hon ut...hon såg rätt normal ut men gick lite vingligt och väktaren granskade henne mycket. väktaren sa sen "du glömde din vän därinne!" och kvinnan sa bara "jaa uhguhg han klarar sig själv"... OCH SEN kommer en MAN ut ur toan efter henne och dfuglerjgjltrjttl han hade ena tröjärmen uppdragen och var på väg att dra ner den.
fyfan så äcklade vi blev då.... okej snacka om att dra förhastade slutsatser men jag tror verkligen att dem hade tagit droger (sprutor i armen??) och jag antar att det var det väktaren trodde också ..........
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så jävla äckligt.......
kommer inte vilja gå i offentliga toaletter längre -.-
sigh~

ja det var detta jag tänkte skriva ner. jag vill inte glömma bort det så får använda bloggen som mitt notepad...

NU sova!

Kommentarer
Postat av: anila

wtf.. de kanske hade sex? :D

2010-01-24 @ 17:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0