bilder, part five




templet som låg ca 10 min från stället vi bodde i :)


vid templet fanns det en lååååång rad med en massa stånd som sålde souvenirer, riktigt många turister här..




fler saker som hängde vid templet.


giant shoe, size 200 anyone??                                                                                lol ↑


de sålde mat vid templet (can u say business)



nöjesparken som låg en kvart från templet.. tokyos äldsta nöjespark. sjuk fattig var den.. men ändå söt HAHA så liten och mitt i ett random kvarter.


hus man åkte upp i.


på julafton åkte jag och camilla till shibuya för att köpa julklappar. hittade inga..


shibuya 109..shoppiing ^^


hachiko statyn. den kända mötesplatsen i shibuya.


Hittade h&m i shibuya!


4 eller 5 våningar !




syrran och yin på julafton. hmm har fler bilder från julafton men det är bara på mat och jag ska göra en compilation av maten i ett inlägg istället.. så därför bara denna bild på när vi sjöng karaoke efter att vi hade ätit. (syrran blundar inte på bilden för en gångs skull!!) hehe. (datumet är fel och det är mammas fel att det kommer sån ful GUL(?) datumsstämpel, hon gnällde en massa om att hon inte vill glömma vilket datum allt händer och att man ska kunna komma ihåg när man kollar tillbaka på bilderna.)



ny dag. satt på ett café med utsikt över folk.



kolla vad vi hittade inne på ikebukuro station. SVENSK FOT!
(fanns ett denmark café i shibuya också)


HARAJUKU! takeshita dori~


too much ppl~


ooooooooooooh han mannen förstör min bild.. antar att hans vän eller fru eller något stod bakom mig och skulle fotta honom. HOHO så jag kanske stör deras bild..men kolla alla människor längs hela gatan.


bara shopping och mat typ :)
gick hela gatan men tog ingen bild..(glömde..) gick också till forever21 som ligger precis efter denna gatan! asså det var krig inne i f21 >.< såååååååååå mycket folk.


gick till shibuya för att leta efter mat.
(jag, mamma, camilla, syrran, jakob, anna och yin)


åt mat, gick till shibuya crossover för att leta efter dessert!




tv....





åkte hem efter desserten med mama och camilla, bild tagen från tunnelbanstationen. utsikt över crossover.


chinatown i yokohama









tempel och random girl ruining my pictureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :@:@


vi åt, det tog sin tid (buffé), och vi gick vidare.


yokohamas station. känns så rent ^^ tänker på något detective conan avsnitt.. på tal om det..måste kolla på detective conan någon dag ...


hello kitty så sööt


åkte hem och det såg ut såhär..




Kommentarer
Postat av: Helena

hahaha det ser ut som om du fottar/känner mannen vid takeshita doori



btw var är bilder part 5?

2010-01-31 @ 08:21:20
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betty

hehe ja

oj så uppmärksam du är! jag märkte inte att jag hade skrivit fel förrän nu hehehe. :D

2010-01-31 @ 09:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0