the books

böckerna jag har köpt ifall någon är intresserad......

1. listboken - onödiga listor om, ibland, onödiga saker. typ "10 nationer med flest kameler" och "5 tips om hur man överlever ett möte med en björn". sjukt intressant haha, olika kategorier som: brott, mat, djur, artister osv.

2. de oskyldigas tystnad - självbiografi av en kvinna som föddes i Kambodja och såldes till en bordell när hon var ung (älskar att läsa självbiografier och om sociala problem som prostitution..)

3. da vinci koden - ye everyone knows this one.

4. gunillas man försvann - handlar om en kvinna vars man lämnar henne med en skuld på några miljoner. handlar om hur hon gör för att betala tillbaka skulderna och år efter att han hade blivit dödsförklarad, dyker han upp igen.

och den 5:e som jag inte köpte från akademibokhandeln utan från nätet:

5. skynda att älska av alex schulman - nästan som en självbiografi, han berättar om hur det är att växa upp med en pappa som var äldre än alla andras pappor. när han var 10 var hans pappa 67 tror jag. den handlar om hans ständiga oro för sina "gaaaaaamla" pappa.


nu ska jag duscha, sen sova en timme och sedan vakna för att sitta vid datorn och sånt..


Kommentarer
Postat av: sandra

betty du får skicka det du filma idag i datasalen till mig haha!

2010-02-12 @ 23:08:53
Postat av: Anna

Har du hunnit läsa någon av böckerna än? Jag brukar aldrig köpa böcker såvida jag är säker på att dem är bra. :p

2010-02-13 @ 13:17:25
Postat av: Anonym

sandra: jepp ska lägga upp på youtube HÖHÖ

Anna: Nej jag har bara börjat läsa på två av dem. Jag bara tog dem baserade på texten på baksidan, det var 5 böcker för 100:- och utbudet var inte så stort så jag tog dem som verkade intressanta :)

2010-02-13 @ 13:26:08
Postat av: sandra

noo inte youtube :|:|:|:| haha! lägg upp bara här isåfall HAHA

2010-02-13 @ 14:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0