h3110

idag var jag i väla med Camilla och Jenny. det var rätt mycket folk där för att vara en vardag (även fast så många har lov). det var fullt i restaurangtorget så vi fick vänta i h&m på att det skulle bli ledigt. Jag letade efter lite presenter men hittade ett par shorts som jag köpte. lite tidigt för shorts men de såg ut att vara påväg att ta slut, så jag köpte dem. det är slitna jeansshorts och h&m har fått in den "billiga" vårkampanjsgrejen. sjukt mycket denim och billigt.

sen fick vi plats i restaurangtorget och jag åt en bakad potatis med kyckling curry. det var gott..^^ bredvid oss satt två äldre par, de snackade om invandrare (främst muslimer) och de sa en massa skit men det fula var att ena mannen snackade om sin dotters skola som infört mat utan fläskkött för majoriteten var ändå elever som inte äter det. till slut sa han "ja så när min dotter kommer hem får hon en bit fläskfilé för det får hon ju inte i skolan" , "jaaa :O jaaa" instämde de andra.
sen sa dem en massa annat som är baserat på en massa fördomar de har!!!!

för övrigt längtar jag tills väla bygger ut! 180 butiker säger dem!! uhuuu.

nu ska jag äta godis och kolla på en serie.

jag måste plugga riktigt mycket på söndag men något säger mig att jag inte kommer göra det ändå.....^^^^^^

ops glömde nästan: GRATTIS TILL MY FRIEND LOTTA SOM FYLLER 17 ÅR IDAG!!! sweet seventeen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0