food @ japan

här kommer bilder på mat, ibland är det inte mat jag har ätit utan kan vara någon annans ^^


syrran åt detta. rå fisk med ris under.


min mat! fried meat. så gott men åt inte så mycket .


plastmat som finns överallt utanför restauranger ^^ för att folk ska se hur det ser ut och hur mycket man får tror jag. vissa är riktigt välgjorda och ser så ÄKTA UT.


crepes


åt på mr donuts


den i mitten var godast!


plastmat. ohhh så sugen man blir.. tänk alla hemlösa eller något :'(


mamma eller syrrans ramen(nudlar)



GYOZA!!!!! så gottttttt. det är knyten fyllda med kött som de ångkokat och sen stekt (?)


sen var det dags för okonomiyaki!

nu orkar jag inte mer så lämnar det på en cliffhanger här hoho



Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhhh, maaaat! Gud vad jag saknar maten i japan ^^

2010-02-08 @ 20:38:28
Postat av: Helena

hej hej! Betty, kan du inte logga in på skype lite. saknar dig och mamma! Jag kommer att åka runt i Japan 27 februari- mitten av mars så kommer inte att ha internet då...

Hörs!

2010-02-10 @ 11:04:40
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Anonym

anna: jag med :( saknar att kunna äta ute billigt och gott/nyttigare :)

syrran: okej ska vi bestämma en tid?? kan du denna söndagen...på nyår! söndag!

2010-02-10 @ 17:43:27
Postat av: Helena

hehe det är alla hjärtans dag då men ok jag kan logga på kl 1800 japansk tid, det är kl 10 svensk tid så ni får ingen sovmorgon hehe

gott nytt år!

2010-02-11 @ 08:38:38
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: helena

yes sir! kl 10 är faktiskt sovmorgon nuförtiden HAHA :D mamma kan nog inte på lördag så söndag tyvärr.. annars går kanske seeeeen eller riktigt tiiiidiiiig lördag för dig bra.

2010-02-11 @ 14:41:35
Postat av: betty

oh pallar inte alla fail på det jag skrev innan. men min hjärna är inte riktigt med mig så orkar inte radera det. Du fattar! :d

lol @ "för dig bra"

2010-02-11 @ 14:42:40
Postat av: Helena

hehe ska försöka vara inne så mkt jag kan under helgen då

2010-02-12 @ 05:19:10
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0