chinese new year

imorgon är det den stora nyårsdagen för oss kineser. idag är det typ.. vet inte hur jag ska kalla det men tror det är dagen man ska vara med sin familj för att "fira in" det nya året. det är väl viktigt att hela familjen är samlad så att man får ett bra år.
(ligger en hel anka i köket ..o.O yum)

men förutom nyår är det också alla hjärtans dag och jag tycker inte dagen är speciellt överskattad eller underskattad (okej den är faktiskt rätt underskattad i Sverige, tycker att det borde finnas fler dekorationer överallt i stan)

till en annan sak.. är det någon som har en liten kanin som jag kan få låna?? såg ett klipp där en tjej höll en bebiskanin i famnen..jag vill också !!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

San lin fai laak!

2010-02-13 @ 18:30:20
URL: http://sephchan.blogg.se/
Postat av: betty

San lin fai lak!

2010-02-13 @ 22:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0