bilder, part seven

De sista dagarna i Tokyo:


vi åkte till nhk studipark igen. här leker jag och camilla vid frågesportsgrejerna


"jag kaaan svaret"


så söta figurer. äggomelett (typ) och ketchup ??. vill ha med äggomeletten hem för att ha den som stol..o.o


typ som "den gröna filten" - grejen på experimentariet (?). ja det är som att vara i vatte och sånt shit.


the magica booox


the magical box bestod av olika saker man använder för ljudeffekter i filmer och sånt. regnljudet, hästar som galopperar, snö och en gnisslande dörr. minns inte vad musslorna var till för ^^


figurer som hängde i taket^^


vi åkte till akihabara igen för att köpa hörlurar


reklam







jag lyckades ta en bild på en maid!!! hon försökte vända sig bort precis men hann.. nu känner jag mig taskig (förlåt maid) men skitsamma. så ser de ut i akihabara när de ska dela ut reklam om sina maidcaféer..dvs café där alla(?) tjejer är utklädda till maids ^^
sen lyckades camilla också filma en epic video på en maid HAHA men den lägger jag inte ut.. "för" taskigt ^^

sen tog jag inte fler bilder för de sista dagarna shoppade vi bara ^^
Snart kommer delen med bilder på hemresan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0