ballerina


testade nya(?) ballerina kladdkaka och choko.

recension:
Ballerina choko:
inte så stor chokladchock som jag trodde att jag skulle få. den smakar inte alls mycket choklad tycker jag. Inget speciellt alls.

Ballerina kladdkaka:
inte alls god. Smakar inte kladdkaka och färgen på kexen är lite gråbleka (känns sjuka). Konstig konsistens, mycket hårdare och smular inte lika mycket (vilket är en fördel..?)

Min slutsats:
köp inte någon av dem om ni inte verkligen vill testa. inget speciellt, slösade mina pengar på dem ^^


Kommentarer
Postat av: sandra

good to know :O jag ville faktiskt prova ballerina kladdkaka men som tur är så har jag dig betty<3 haha!

2010-02-12 @ 23:05:56
Postat av: C.J

2010-02-12 @ 23:10:08
Postat av: Camilla

Jag testade också ballerina kladdkaka och jag gillar den :p. Jag doppade iofs i mjölk, fast det kanske du också gjorde.. Om inte, testa, det ger en annan smak :D

sorry för fail kommentaren ovan :p

2010-02-12 @ 23:21:18
Postat av: Anonym

Sandra: HIHI okej du måste prova så du vet hur den smakar haha <3

camilla: ahh ja det står det på paketet (lol) men jag pallade inte göra det. laktosintolerant hehe^^

2010-02-13 @ 13:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0