torsdag!

Sjukt skön dag idag!! Började 10.00 och slutade 11:30! Efter skolan stack jag och köpte en pilatesboll...wiie dags att träna..?
Veckorna går sjukt snabbt (men ändå långsamt), det är REDAN torsdag men samtidigt känns det som om jag hade hemsspråk för 10 år sen eller nåt. Fastän att jag hade det i måndags.
Aja, nästa vecka är riktigt helveeetiiisk.
har två inlämningar av en "första version av arbetet" som min lärare alltid säger, detta gäller ett historia arbete där jag ska intervjua Leonardo da Vinci och ett samhällsarbete/internationella konflikter-arbete där jag ska skriva om koreakriget. PÅ onsdag har jag nationella i Engelska, writing..!
På fredag har jag första provet i matte B.......oh god.
och på fredag har jag också nationella i Engelska, speaking part.
egentligen hade vi ett naturkunskapsprov på onsdag men hon var "snäll" och flyttade det.....
måste skriva klart min labbrapport också.....uuuuuuuuuuuuuuuugh

Längtar tills juni!!! då ska vi åka till köpenhamn med klassen och jeeeeeee kurserna är över!!!

oh just det, vi ska ha ett FN rollspel den 27 maj tror jag... det som ska diskuteras är dödsstraff och jag ska representera Nordkorea...wiie..
Nej men det ska bli kul att se hur många argument för dödsstraff jag kan hitta, trots att jag är mot det..
eller jag är inte säker på om jag är emot det, våldtäktsmän ska dö!

ja...........

då sätter jag igång och pluggar spanska.
KILL MEE spanska sux.

Kommentarer
Postat av: Helena

wow massa att göra! hehe att du ska representera nordkorea! ganbatte!

2010-04-23 @ 06:24:21
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0