rant om livet på senaste tiden.

häromdagen såg jag i tidningen om en buffé vid stattena för 59:- per person, det stod att fyra sorters bufféer var inkluderade, en pizza buffé, en thai buffé, en persisk buffé och en salladsbuffé!!!! Lät jättebra och ville gå med dem i min klass, dock går det inte denna veckan på grund av skolan som slutar för sent..
vi tänkte gå imorgon, för torsdagar är det alltid osäkert schema. Ena veckan slutar vi 11:30 och nästa efter 15:00.. imorgon börjar vi 10:00 och går tills 16:50 om planerna inte ändras. jag gillar det!!!! hellre sovmorgon och gå längre än gå upp tiiiiiiiiiiiiidigt och gå till 1500 vilket är att sluta tidigt för oss :(

Våren har äntligen kommit och det är så jävla underbart!! Man slutar vid fyra tiden och går ut och ser SOL och LJUS! Det var inte en syn man är van vid för att för några månader sen började det bli mörkt runt tre tiden och när man kom hem var det som natt utomhus :'( Därför leder ett fint väder till ett glatt humör!! Och det är tur för vårterminen är jobbigare än höstterminen och om det hade varit mörkt ute nu hade jag nog ........failat i flera ämnen..hehe

vissa överdriver dock och går i sandaler och shorts redan, det är nästan alltid så. För tjejerna är det en ständig kamp om vem som kommer ha på sig ballerinas och shorts först. Men tjejcivilisationen i stan tar ändå priset för hur det var i ättekulla. Då hade någon tjej på sig det i maj eller sen april. Men redan igår såg jag en tjej i jeansshorts och sandaler -.-

Slutar den 11 juni i år och sån skadeglädje jag har för de i grundskolan som slutar den 14:e MUHAAAAAA!
Nu ska jag träna på min engelska redovisning !

BYE!

Kommentarer
Postat av: Loddi

correction: du slutar den 10:e :D:D för vi slutar en dag innan treorna -c

2010-04-14 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0