ett np avklarat..

Engelska nationella idag, writing-delen. bläddrar på häftet och ser att vi ska skriva ett introduction letter till ett företag som äger olika lägenheter i...EDINBURGH...oh shit var allt jag kunde tänka då, för jag vet ingenting om Edingburgh eller Skottland. men det gick ändå bra, bullshittade en hel del och låtsades att jag visste allt om "fantastiska" edinburgh när jag bara skrev om loch ness och kilt och säckpipa hehe.

onsdagar är ju världens sämsta dag, vi spekulerar om att en sadist har gjort våra scheman, förra terminen var onsdagen BÄST, alla älskade den för vi slutade 12:30... denna terminen är det veckans segaste dag och vi slutar 15:40. det är i och för sig inte jättesent, men det är kombinationerna av lektionerna som är värst. Först spanska i EN och EN HALVTIMME, sen engelska i en timme, efter det är jag alltid så jävla hungrig men nej då måste vi ta oss upp till månen (det är där vi har matte och vi kallar det månen för att det är en jävla massa trappor upp dit..) och seeeeeen halv ett har vi lunch, efter lunch är det bara att kämpa igenom en jävla naturkunskapslektion och EFTER den är det "bara" historia i en och en halvtimme........

allt jag gör nuförtiden är att klaga.
men som sagt, min produktionsnivå är på -1000000.
jag klagar när jag inte ens har rört en ENDA bok hemma på hela veckan, och vi har ett stort matteprov på fredag.
PLUGGA I SISTA MINUTEN !

men, 1 månad och 11 dagar kvar ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0