pistachia owiie


pistachia vid knutpunkten öppnade idag wuhuuuu! det var jättefint där inne och mycket folk såklart. glassen såg jättefin ut med riktig frukt i och jag åt tiramisu, mintchoklad och blåbärssmaks-glass. sen drack jag juice som är en av deras "nya" specialitet. tog jordgubbssmak och det var jättegott men det kommer vara rätt dyrt i framtiden .. så inget speciellt enligt mig. köpte godis som ni ser på bilden och fick nötter till haha ;D iaf så var det helt ok, det var nästan som tasty house!
en sak som var roligt är att de har gjort en alldeles egen pistachia-låt! och den spelades om och om igen haha det var någon rap om "salt och surt, allt finns på pistachia" hahaha. och den slutade "pistachia owiiiiiie"


Kommentarer
Postat av: Saga

haha, mördar låtskrivaren om jag hör den jävla låten igen! xD

2009-09-30 @ 19:04:16
URL: http://suhre.blogg.se/
Postat av: Saga

haha, mördar låtskrivaren om jag hör den jävla låten igen! xD

2009-09-30 @ 19:04:38
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0