min dag

idag slutade vi 11:20 eftersom att vi hade en inställd mattelektion, efter att vi slutat skyndade jag mig ner till rådhuset där mamma och syrran väntade. Vi tog bussen till väla och där köpte vi svart bläck till skrivaren och så köpte jag och mamma en mp3-spelare till syrran :) den är jättesnygg. till lunch åt jag en kycklingsallad på grafitti café, så mycket man får till det! bröd och bakad potatis :D sen kollade vi inte så mycket kläder eftersom att ingen av oss orkade, vi gick till tasty house och köpte godis och mamma hittade "gaiji-bär" för 12 kronor hektot.. då blev hon skitglad.

nu ligger jag här och skriver men måste strax upp för vi ska tvätta-------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0