lärarna

Känns som om sp1a har fått några av de strängaste lärarna i nic.. samhällskunskap är kanske den läskigaste lektionen eftersom att det är väldigt strängt och man riskerar att bli utskickad eller utskälld för minsta lilla. men sen verkar hon vara en riktigt bra lärare som verkligen kommer lära en mycket saker. gäller bara att var artig och .. sånt vet man ju egentligen . men sen har vi engelska lektionerna som också är läskiga för man kan bli utkastad av att prata svenska. vilket iofs är förstått (?) men känns verkligen läskigt för så fort hon kommer förbi en börjaar man prata engelska haha men sen verkar hon vara en riktigt bra lärare också och fastän hon pratar brittisk engelska rakt igenom är det okej.. vi måste dock använda ord som "pardon, pardon me, sorry? och excuse me" vilket jag inte är van vid då vi bara svarade med "vaa?/what?" när vi inte hörde något i grundskolan.

hursomhelst är det väääääääldigt självständigt i gymnasiet.. vilken skillnad! man får ju inte ens några block..! haha det visste inte jag men nu har jag skaffat två stycken hihi.

ja vad mer.. jag har nästan missat en buss på morgonen.. det var läskigt och det var också första gången jag sprungit till bussen.. synd att vi har en backe uppåt på väg till hållplatsen... blev..väldigt...andfådd.

Kommentarer
Postat av: Helena

ska du inte börja med att cykla till skolan så slipper du springa efter bussen!

2009-09-01 @ 23:11:26
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: bettan

kommer bli ännu mer andfådd :O o cykeln e sönder..

2009-09-01 @ 23:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0